Kawa ...i co dalej? -podsumowanie


Akcja dobiegła końca..i pora na podsumowanie..ale najpierw dziękuję za udział w akcji i za wspaniałe przepisy..najbardziej zaciekawił mnie przepis Pyzy- udka kurczaka pieczone z kawą,Wioli- wołowina w sosie słodko kwaśnym z dodatkiem kawy i Mariszki -czarny chleb, zresztą wszystkie przepisy są smakowite i zachęcam do wypróbowania..Ja nie zdążyłam wypróbować wszystkich ''kawowych''przepisów , a w kolejce mam jeszcze ich sporo..więc za jakiś czas akcję znów zorganizuję..i od razu zapraszam...
Jeśli kogoś pominęłam w podsumowaniu -proszę o kontakt..jeśli ktoś nie zdążył, a chce dodać przepis do podsumowania - również proszę dać znać..

Lena gotuje

Desery na depresję

Eksperymentalnie

Blog nieco słodzony

Tarzynkowo

Kawowa nutella z kaszy gryczanej

Mój ogródek

Muffinki dla mam

Zjem to

Czekoladowo-kawowe trio

Smaki, zapachy

Muffinki kawowe z budyniem

P.poleca

ciasto czekoladowo-karmelowe

Gęba w niebie

COLDPLATE


Fun & Taste

Wołowina w sosie słodko -kwaśnym z dodatkiem kawy

Początkująca pani domu

Przepiśnik kuchenny

Kawa frappe

Smakowy raj

Likier kawowy

Sweet Days


Red and Pale

Lodowe tiramisu 5-minutowe
lodowe tiramisu

Wiem co jem

Tort makowo-kawowy

Coutellerie

W koperkowej kuchni

Rodzinka w kuchni

Krem kawowy
Krem kawowy_domowy likier kawowy

Ewa w kuchni

Waniliowa kuchnia

Stefanka cappucino

Magiel kuchenny

Muffiny kawowe oraz kakaowe z rabarbarem

Flowerek

Tort ajerkoniakowy

Czerwień i błękit

Tiramisu-pancakes
Tiramisu pancakes

Kasikowo...czyli moje kuchenne rewolucje

Muffinki-babeczki

Breakfast

Koktajl kawowo-bananowy
 koktajl kawowo bananowy


 Dusiowa kuchnia


Taniec smaków

Koktajl bananowo-kawowy

W mojej kuchni lubię ugotować coś smacznego..

Duża muffina capuccino


Smakołyki alergika

Kawowe ciasteczka

Moje Twory Przetwory

 

Kuchnia z jadalnią

Tiramisu

Izioni pyszne smaki

Kawowy sernik

Czerwień i błękit

Ciasto kawowo-korzenne ze śliwkami
Ciasto kawowo-korzenne ze śliwkami


Tygryskowa kuchnia


Moje domowe kucharzenie


Komentarze

  1. Fajne podsumowanie - podoba mi się, że przy każdym tytule jest fotka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.