Podsumowanie maja

Kolejny miesiąc znów minął ..i w sumie nic się nie zmieniło.. znów mam mało wolnego czasu i znów nie mam czasu pozaglądać na Wasze blogi ..i nie mam kiedy odpowiedzieć na Wasze komentarze..za co bardzo przepraszam...W miesiącu maju opublikowałam 47 wpisów ..tyle samo w kwietniu i znów sporo zaległych przepisów do opublikowania .Schabowy wg Magdy Gessler znów był najbardziej popularny tak jak w miesiącu ubiegłym..Obserwatorów bloga mam 186 ..4 więcej niż w poprzednim miesiącu -dziękuję ..a polubień" na FB  przybyło tym razem malutko....z 232 zmieniło się na 233 ..czyli tylko 1 osoba..ale również dziękuję...Wyświetleń w kwietniu było  ogółem 116 027 ..Dziękuję i zapraszam do dalszego odwiedzania, komentowania i korzystania z przepisów..
10 najbardziej oglądalnych wpisów w maju:
Schabowy wg Magdy Gessler






Komentarze