Kurczak i spółka - podsumowanie

Wiem , wiem jeszcze jest parę dni do zakończenia akcji , a postanowiłam zrobić wcześniej podsumowanie..a dlaczego ?? a no no właśnie dlatego, że zauważyłam,że na Waszych blogach jest jeszcze sporo przepisów,które można dodać do akcji..Tak więc macie jeszcze czas , aby przeglądnąć swoje blogi i dodać przepisy..  Macie jeszcze tydzień na dodawanie wpisów do akcji..a do tej pory nazbierało się przeszło 120 przepisów i jest w czym wybierać..Dziękuję bardzo za udział w akcji , za wyśmienite przepisy i zapraszam do akcji..na pewno jeszcze będzie znów za rok przed świętami ..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket




Brenia z bloga Kuchnia Breni

Omurice z papryką i pieczarkami
Shish Tawoug
Kurczak z morelami i ciecierzycą
Żółte curry z kurczakiem i ziemniakiem

Kasia z bloga A dupa rośnie


Adso z bloga Vanilla flat

Lena z bloga Lena gotuje

zbójnicki gulasz w placku
galantyna z kurczaka
pulpeciki

Alexx z bloga W mojej kuchni

Agawa z bloga Smak chwili

kurczak po chińsku
KURCZAK W ZIEMNIAKACH I BRUKSELCE

Catus z bloga Ja jem

Beetle z bloga Apetyt

Aronia   z bloga Wiem co jem


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.