Galareta drobiowo- wieprzowa


Galareta drobiowo - wieprzowa..
  • 1 golonka
  • 1 kurczak
  • 2 nóżki
  • cebula
  • marchew
  • pietruszka
  • liście laurowe
  • ziele angielskie
  • vegeta
  • sól, pieprz
Mięso umyć i włożyć do garnka, dodać obrane i umyte warzywa. Dodać ziele angielskie i listki laurowe, zalać  wodą, posolić . Zbierać szumowiny i gotować do miękkości mięsa [ kurczaka wyjąć szybciej]. Mięso i warzywa wyjąć.Po wystygnięciu mięsa usunąć kości i pokroić.Dodać do  odcedzonego wywaru i jeszcze gotować przez około 5 minut, ewentualnie doprawić solą i pieprzem.Wylać do  salaterki i odstawić do lodówki aby stężała.


Kurczak i spółka

Komentarze

  1. jestem zagorzałą fanką galarety!
    uwielbiam wieprzową i drobiową, chyba w zasadzie każdy rodzaj galarety (byle by była bez groszku...) :)
    wygląda super, muszę niedługo zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi uzmysłowiło, że dawno nie jadłam galarety:) Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja własnie też dawno nie jadłam. Bardzo lubię galaretę, a szczególnie bez dużych ilości mięsa i marchwi ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.