Podsumowanie września

Rany.. jak ten czas leci..Kolejny miesiąc minął..W miesiącu wrześniu opublikowałam tylko 37 wpisy...starałam się nadrabiać wstawiając zaległe przepisy i jakoś nie mogę  się wyrobić z wolnym czasem...na dodatek pendrive mi nawalił i nie mam wszystkich zdjęć..Obserwatorów bloga mam ciut ciut  więcej -199 ..a któregoś dnia było 200 ..no cóż..ktoś zrezygnował.. ..Polubień" na FB przybyło ciut  więcej....z 444 zmieniło się na 472 .. dziękuję bardzo...Wyświetleń we wrześniu  było ogółem 165 579 ,ciut więcej niż w zeszłym miesiącu... Cieszę się ,że zaglądacie do mnie...Dziękuję i zapraszam do dalszego odwiedzania, komentowania i korzystania z przepisów [ jeśli ktoś skorzystał, zrobił zdjęcia , niech się pochwali - w galerii ]..i wspólnego pieczenia ..
A teraz najczęściej oglądana 10..


Pieczone ziemniaki



Komentarze

  1. Bożenko, i tak trzymać. Gratuluję Tobie fanów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.