Podsumowanie marca

No i kolejny miesiąc minął..a ja trochę zaniedbałam swojego bloga...ale to z powodu awarii sprzętu..braku wolnego czasu i innych powodów...nawet nie mam kiedy odpowiedzieć na Wasze komentarze..za co bardzo przepraszam...W miesiącu marcu opublikowałam 33 wpisy [ mam w zanadrzu sporo przepisów do opublikowania, ale jakoś brak czasu dalej doskwiera]..w ciągu miesiąca przybył jeden obserwator [ dziękuję ]..polubień" na FB za to  przybyło więcej..z 187  zmieniło się na 202 i to bez żadnego zapraszania i zachęcania  [ również dziękuję]...W marcu najczęściej zaglądaliście między innymi do przepisów na sałatki....Wyświetleń w lutym ogółem było 123 858..Dziękuję i zapraszam do dalszego odwiedzania.
Zapraszam również do akcji z czekoladą w roli głównej i do akcji Babki i babeczki..
Gulasz z żołądków




Sałatka z makaronem

Gulasz z piersi kurczaka z warzywami

Surówka z sałaty lodowej

Sałatka z makaronem

Proste i szybkie ciasto kakaowe

Schabowy ciut inaczej

Sałatka z tortellini

Sałatka z pieczarek

Babeczki z parówką


Komentarze