Sałatka z makaronem

Prosta, szybka i smaczna sałatka..oczywiście z  makaronem...dziś przecież makaron ma swoje święto..
  • 30 dkg makaronu muszelki Mamma Mia
  • 10 dkg sera żółtego
  •  cebula
  • 1-2 łodygi selera naciowego
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • kilka pasków papryki konserwowej
  • 2-3 ogórki korniszony
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka musztardy
  • 100 ml jogurtu naturalnego
  •  kilka łyżek majonezu
Makaron ugotować, odcedzić i ostudzić.Ser, cebulę, seler , paprykę i ogórki pokroić w kostkę.Kukurydzę odsączyć i połączyć z resztą składników.Majonez wymieszać z jogurtem , musztardą i czosnkiem przeciśniętym przez praskę.Dodać do mieszanki makaronu z warzywami, wymieszać, doprawić do smaku.




                                                                          Światowy Dzień Makaronu 2013 - 25 października

Komentarze

  1. Moje ulubione połączenie smaków! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sałatki z makaronem są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie szybkie sałatki, ostatnio chodzi za mną ryżowa, ale makaronowa też może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. seler naciowy to jedna z tych rzeczy, do których wciąż próbuję się przekonać, nie mniej jednak sałatka rewelacyjna :) dziękuję za udział w akcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie też nie byłam przekonana do selera, ale z czasem to się zmienia..

      Usuń
  5. uwielbiam takie makaronowe, szybkie sałatki:) pyszne i syte:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.