Sałatka z pieczarek

Smaczna sałatka...
  • 1/2 kg pieczarek
  • 4 jajka
  • 1-2 winne jabłka
  • 1 puszka groszku
  • 1 por
  • mały majonez
  • sok z 1/2 cytryny
  • sól, pieprz, kwasek cytrynowy 
Pieczarki umyć i ugotować w lekko osolonej wodzie z dodatkiem kwasku cytrynowego przez około 10 minut. Przestudzone pokroić w kostkę. Jajka ugotować, przestudzone pokroić w grubszą kostkę. Por pokroić w krążki, posolić i na chwilę odstawić, następnie odcisnąć nadmiar soku. Jabłka obrać, zetrzeć na tarce o grubych oczkach i skropić sokiem z cytryny. Wszystkie składniki wymieszać, dodać groszek i majonez - ponownie wymieszać i doprawić.

Komentarze

  1. smacznie, zjadlabym taka salatke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobną robiła dawniej moja mama , nie było w niej chyba tylko jabłka

    OdpowiedzUsuń
  3. aga ,Trzcinowisko - oj już za późno ..nie ma już sałatki...

    Panna Malwinna - można zrobić i bez jabłka...

    OdpowiedzUsuń
  4. witam
    sałatka pycha ale można również jabłka zastąpić 2 ząbkami czosnku

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy-witam..jeśli ktoś lubi czosnek, to owszem można zastąpić..

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kubki smakowe pragną natki pietruszki:) nierozerwalny duet jak dla mnie, jak gotowane pieczarki to i natka obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.