Podsumowanie listopada



Kolejny miesiąc minął..a ja ciągle mam za mało wolnego czasu...W miesiącu listopadzie opublikowałam tylko 24 wpisy..Obserwatorów bloga mam 202... ..Polubień" na FB przybyło tym razem duuuużo więcej....z 546 zmieniło się na 974 .. dziękuję bardzo...jak będzie 1000 [ już niedużo brakuje ] będzie mały konkursik..Wyświetleń w listopadzie było ogółem 157 772 .Dziękuję i zapraszam do dalszego odwiedzania, komentowania i korzystania z przepisów [ jeśli ktoś skorzystał, zrobił zdjęcia , niech się pochwali - w galerii ]..zapraszam także do wspólnego pieczenia ..

Popularna dziesiątka listopada:


Pieczone ziemniaki




Schabowy wg Magdy Gessler

Szybki sernik

Rogale"marcinskie"

Orzeszki z masą z mleka w proszku

Kinder pingui

Gulasz z piersi kurczaka

Sałatka z czerwonych buraków

Mięso wekowane

Pierniczki


Komentarze