Gofrownia-podsumowanie





Pora na podsumowanie akcji ..dziękuję za udział i pyszne gofry..kilka przepisów nie uwzględniłam w akcji..a dlaczego? a dlatego, że nie było tam przepisów na ciasto ..tylko np.zdjęcie i jakie są to gofry..Przepraszam, bo to mój błąd..nie napisałam dokładnie ,że w akcji mają być przepisy..a nie same zdjęcia.

Szpinakowa Wróżka


Gofry ziemniaczane

Gofry owsiane

Gofry gryczane

Budyń waniliowy.I nie tylko.

Gofry z kaszy manny

Pełnoziarniste dyniowe gofry

Piernikowe pełnoziarniste gofry

Owsiane gofry

Życie w apetycie

Kruche gofry z cytrynową pianką i mnóstwem owoców

Gofry kakaowe

Mama alergika gotuje

Gofry orkiszowe bez jajek

Gofry amarantusowe

Alergia pokarmowa

Gofry amaratusowe

Tęcza w słoiku

Gofry jagodowe wegańskie bez jajeczne

Dyniowe gofry

Quchnia wege

Gofry pełnoziarniste na maśle orzechowym

Blade gofry z kokosową pianką

Tasty & healthily

Kakaowe gofry pełnoziarniste

Marchewkowe gofry

Smaczny kąsek

Gofry z kremem mascarpone i białej czekolady

Relish it every single day

Amarantusowe dietetyczne gofry

U Gohy Czarochy

Domowe gofry w trzech odsłonach

Co Do Gara

Gofry
Gofry domowej roboty

Różowa kuchnia

Gofry z napojem ryżowym

Kuchcik Ola

Gofry lekkie i chrupiące

Bezglutenowe Kucharzenie Guli

Gofry wg Andrzeja Polana-bezglutenowe

Nutinkowe wypieki

Chrupiące gofry

Manufaktura Ciastek

Domowe gofry z serkiem waniliowym
g

Smaki Alzacji

Najlepsze chrupiące gofry na mleku sojowym

Makaron i rodzynka

Gofry na bogato

Eterno od kuchni

Gofry z bitą śmietaną i przysmakami Eterno

Moje Qulinaria

Gofry z konfiturą wiśniową i musem truskawkowym

Moje domowe kucharzenie

Gofry drożdżowe z syropem klonowym


Chrupiące gofry


Gofry

Komentarze

  1. Ile gofrów :) I widać, że serduszkowa gofrownica robi furrorę w internecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Och rewelacja, kiedy następna akcja? Bo mam kilka nowych przepisów do zamieszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow..nawet nie pomyślałam, że ktoś już zechce następnej akcji..no i pomyślę o kolejnej..

      Usuń
  3. Również dziękuje za możliwość udziału w akcji:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, vademecum gofrów z blogów <3
    Może nareszcie znajdę te idealne, chrupiące: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ile gofrowych inspiracji w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.