Podsumowanie grudnia



Kolejny miesiąc minął..a nawet kolejny roczek..a u mnie jak zawsze ciągle mam za mało wolnego czasu...W miesiącu grudniu opublikowałam troszkę więcej wpisów- 38 ....a wszystkich wpisów od początku istnienia bloga jest 2095. oj nazbierało się trochę tego..no ale nie wszystkie są to wpisy z przepisami..Obserwatorów bloga mam 203... ..Polubień" na FB przybyło i tym razem duuuużo więcej....z 974 zmieniło się na 1252 .. dziękuję bardzo.....Wyświetleń w grudniu było ogółem 166 922 .Dziękuję i zapraszam do dalszego odwiedzania, komentowania i korzystania z przepisów [ jeśli ktoś skorzystał, zrobił zdjęcia , niech się pochwali - w galerii ].Popularna dziesiątka grudnia:
Orzeszki z masą z mleka w proszku

Śledź po kaszubsku

Bigos wg Ewy Wachowicz

Sałatka

Schabowy wg Magdy Gessler

Ryba w zalewie

Domowy salceson

Szybki sernik

Sałatka z zupek chinskich

Szuba


Komentarze

  1. Wow, wow ta statystyka robi wrażenie!! Pozdrawiamy i dalszych sukcesów życzymy!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko wygląda bardzo smakowicie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.