Młoda kapusta- podsumowanie

Z opóźnieniem, ale zrobiłam podsumowanie akcji..lepiej późno niż wcale..Dziękuję bardzo wszystkim za udział w akcji i pyszności z młodej kapusty.

Kuchnia domowa Ani

Młoda kapusta z koperkiem

Młoda kapusta II

Kapuśniak z młodej kapusty

Gołąbki

Bigos z młodej kapusty

Z kartoflanego pola

Ajntopf

Kolorowa zupa jarzynowa

Surówka z białej kapusty

Alergia pokarmowa

Surówka Colesław bezmleczna

Młoda kapusta

Laboratorium dobrego smaku

Surówka słoneczna z młodej kapusty

Bigos z młodej kapusty

Potrawy półgodzinne

Kłębuszki z kapusty

Kapusta kiszona i pomidory



Fun & Taste

Gar pełen witamin

Pikantna kapusta z dodatkiem smażonych pomidorów

Kulinarna pasja

Bigosik

Gołąbki pełne warzyw



Kuchara;

Zapiekana cukinia

Młoda kapusta z koperkiem

Człowiek jest tym , co zje...

Piersi kurczaka zawijane w kapuście

Mówią weki

Młody kapuśniak z pastą tandoori

Kapuśniaczek

Kuchnia Breni

Gołąbki z nadzieniem ryżowo-warzywnym

Iskierka w kuchni

Młoda kapusta na gęsto
Młoda kapusta na gęsto

Facet Na Talerzu

Młoda kapusta z chorizo i grzybami
młoda kapusta z chorizo i grzybami

Jusia gotuje

Młoda kapustka

Co by tu zjeść?

Młoda kapusta z cukinią i marchewką

Ewusiowe smaki

Kapusta młoda z ziołami prowansalskimi

Niezła Babka

Kapuśniaczek z młodej kapusty z dodatkiem soczewicy

Mieszalnia smaków

Surówka z młodej kapusty z koperkiem

Kulinarna Ja

Letni bigos z mięsem z grilla

Corner With Recipes

Aromatyczne gołąbki

Peggi w kuchni

Młoda kapusta

Kuchenne wędrówki Shinju

Młoda kapusta duszona z dymką i pomidorami

Zielakowo

Surówka z białej kapusty z kukurydzą

Corculinari

Wacusiowe łazanki

Moje domowe kucharzenie



Komentarze

  1. Ale pyszności, a ile inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dziękuję za wspólne gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kapusty można wiele potraw przyrządzić. :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. to była bardzo fajna akcja, cieszę się, że wzięłam w niej udział, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.