Dzień Czekolady- podsumowanie

Cieszę się , że mimo mojego błędu [przepraszam za to] tyle osób dołączyło się do akcji..  dziękuję bardzo wszystkim.Tyle słodkości czekoladowych, że ślinka cieknie na widok zdjęć...ja na pewno z niektórych przepisów skorzystam..innych też zapraszam ...a w przyszłym roku zapraszam również do takiej akcji[na pewno będzie bez błędu ha ha].

Osoby, które jeszcze chcą dołączyć się do akcji zapraszam ..jeszcze dzisiaj możecie dodawać czekoladowe wpisy na Mikserze i Durszlaku albo po prostu zostawić link pod wpisem ..

Kuchenne zapiski


Chocolate chips cookies

Czekoladowe wafelki

Tarta czekoladowa

Kuchnia Doroty


Czekoladki marcepanowe



Zjesz co chcesz


Jaśminowe trufle z oreo

Czekoladowe kuferki

Cookie-pizza frajda dla dzieciaków

Marmurek pomarańczowy

Z kartoflanego pola


Czekoladowe muffiny z wiśniami

Petit Plaisir


Apetyt przepisy kulinarne


Zdrowo, pysznie , sycąco i szczupło


Na krachym spodzie


Smaki, zapachy


Dusiowa w kuchni


O kuchni i zwariowanej rodzince


Coutellerie


Smaczne domowe wypieki


Feed Me Better


Mirabelkowy blog


Photobucket

Kromek z Masłem


Gotowanie z miłości


Moje pomysły na zdrowszą kuchnię


Kuchnia Breni


Ja jem


Absolutnie apetyczne!



Komentarze

  1. Dzięki za świetną zabawę. Pozdrawiam i do przyszłego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Wam dziękuję za udział w akcji i super przepisy i zapraszam za rok..

    OdpowiedzUsuń
  3. 13 kwietnia - "dzień pozbywania się tłuszczyku po dniu czekolady" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się strona ;) sporo informacji i estetycznie przedstawione.
    Pozdrawiam

    my web-site - katalog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.