Pierogomania Tupperware

Parę dni temu dzięki uprzejmości Tupperware otrzymałam przyrząd do robienia pierogów typu ravioli ..



Przyrząd ten inaczej nazywany jest  pierogomanią..


Wiadomo..każda "gosposia" w domu , w kuchni lubi mieć różne gadżety, które ułatwiają nam pracę..do takich gadżetów możemy zaliczyć też taką właśnie pierogomanię...która posłuży nam nie tylko do robienia pierogów czy ravioli..a także do ciastek..Ja już wypróbowałam ten przyrząd do różnego rodzaju ciast...
 i przed chwilą pieczone ..ciasteczka kruche z jagodami

W planach mam jeszcze inne pomysły z wykorzystaniem pierogomanii..a jakoś czasu brak..ale wszystko pomalutku...i za jakiś czas pokażę co zrobiłam..Przepisy ciastek, ravioli też wkrótce postaram się dodać..

Ogólnie podsumowując przyrząd ten jest bardzo prosty w użyciu..Trzeba przygotować płat ciasta wielkości Pierogomani i ułożyć na niej. Na to wyłożyć- korzystając z załączonej łyżeczki - dowolny farsz lekko go dociskając. Przygotowanym drugim płatem ciasta przykrywamy farsz. Następnie wałkujemy, tak aby wyciąć kształt pierożków. Usuwamy nadmiar ciasta, przekładamy Pierogomanię do góry nogami i delikatnie wypychamy pierożki, w razie potrzeby pomagając dołączoną  łyżeczką..Ot i wszystko...Proste? no pewnie..a jakie fajne pierożki otrzymamy..Polecam..ja jestem bardzo zadowolona.

Komentarze

  1. Jakie ładniutkie, kształtne. Wręcz jak wymalowane. Ja też takie chcę :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.