Kotlety z kaszy jęczmiennej



Zostało mi kaszy , którą gotowałam do gulaszu..i postanowiłam coś z niej zrobić ..zrobiłam oczywiście kotlety..wcześniej już były kotlety z kaszy, ale oczywiście inne..

Kaszę ugotować z dodatkiem kostki rosołowej.Cebulę drobno posiekać i dodać do kaszy, dodać przyprawy i bułkę tartą [około 1-2 łyżek] i wymieszać.Formować kotlety  obtaczać w bułce tartej  i smażyć z obu stron do zrumienienia. 
Do krojenia cebuli użyłam szatkownicy.
Do kotletów użyłam kaszy Sonko. 

Komentarze

  1. Dzień dobry. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu
    http://taniegotowanielehannyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam Lehannaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam...dziękuję bardzo i pozdrawiam..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.