Domowa przyprawa do kurczaka


Robiłam jakiś czas temu uniwersalną mieszankę przypraw..a tym razem zrobiłam jeszcze inną..przepis popatrzyłam u Domi..

  • 3łyżeczki curry
  • 2 łyżeczki słodkiej suszonej papryki
  • 1 łyżeczka ostrej suszonej papryki
  • 2 łyżeczki soli 
  • 1/2 łyżeczki czosnku suszonego 
  • 1/4 łyżeczki pieprzu 
  • 1/4 łyżeczki imbiru suszonego 
Wszystkie przyprawy wymieszać ze sobą..przesypać do słoiczka..i gotowe..
Do zrobienia tej przyprawy użyłam między innymi curry Marsyl, które dostałam dzięki uprzejmości portalu Polska Gotuje oraz innych przypraw Marsyl, które dostałam wcześniej .
Curry  to narodowa indyjska mieszanka przypraw. W wieku XVIII przybyła do Europy.
Obecnie to jedna z popularniejszych przypraw na świecie. Podstawowe składniki mieszanki to: kolendra, skrobia, kurkuma, kozieradka pospolita, pieprz czarny, gorczyca, liść laurowy, goździk, kmin, koper włoski, czosnek, sól, chili, gałka muszkatołowa, suszony imbir. 
Przyprawa curry ma szerokie zastosowanie. Można je stosować do potraw mięsnych, drobiu, ryb, warzyw, sosów i ryżu.
Czytając składniki curry Marsyl oraz innych firm zauważyłam, że każda firma dodaje co innego..i każda przyprawa różni się nawet kolorem..

Razem z curry dostałam również chili i drewnianą łopatkę oraz łyżkę.



Domowy Wyrób orientuj sie

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.