Uniwersalna mieszanka przypraw


Mieszanka przypraw..zrobiona w domu..np.do mięsa mielonego, kurczaka itd..Taką przyprawę można zrobić według własnych upodobań..ja podpatrzyłam u Danusi i dodałam zmielone suszone grzyby..



  • 2 łyżeczki słodkiej  papryki
  • 2 -3  suszone grzyby
  • 1 łyżeczka ostrej papryki
  • 2 łyżeczki soli 
  • 1/2 łyżeczki czosnku
  • 1/4 łyżeczki pieprzu
  • 1/2 łyżeczki gałki muszkatałowej
  • 1 łyżeczka majeranku
  • Wszystkie składniki dokładnie  zmiksować.
    Domowy Wyrób

    Komentarze

    1. Precz z gotowymi mieszankami! Domowe najlepsze! Super! :P

      OdpowiedzUsuń
    2. Super Bożenko .dziękuję,że o mnie wspomniałaś.Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Skoro podpatrzyłam coś u Ciebie to i napisałam..pozdrawiam..

        Usuń
    3. Też robię podobne,domowe najlepsze :)

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
    Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.