Kotlety w zalewie octowej

Zostały kotlety z obiadu i postanowiłam ''zamienić'' je na inne danie...Były pieczarki i skrzydełka w zalewie octowej,więc pora na kotlety... 
  • kotlety mielone
  • 2 1/2 szkl. wody 
  • 1/2 szkl octu 
  • 1 łyżeczka cukru 
  • ziele angielskie
  • liść laurowy 
  • 1 cebula
Ocet z wodą gotujemy,dodajemy cukier, liść laurowy, ziele angielskie i cebulę pokrojoną w talarki. Wszystko gotujemy 1-2 min.Ostudzić.Po ostudzeniu zalewamy kotlety i odstawiamy na 4-5 godz., a nawet na noc.



Komentarze

  1. Jak ja to lubię. Sama nigdy jeszcze nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy takich nie jadłam, ale z chęcią bym spróbowała :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.