Sałatka i podwójne testowanie

Sałatka powstała ot tak ..znienacka..robiłam porządki w lodówce i znalazł się otwarty słoik papryki, drugi otwarty słoik cukinii..itp..trochę pomyślałam ..dodałam również oliwki "Bulerias", które dzięki portalowi Aleja Kobiet dostałam parę dni temu do przetestowania..oraz makaron międzybrodzki..Szczerze mówiąc pierwszy raz użyłam oliwki..kiedyś kupiłam oliwki zielone i jakoś ani mi ani mojej rodzince nie posmakowały..Czarne oliwki , które dostałam o dziwo posmakowały ..sałatka wyszła pyszna..a jutro wymyślę coś innego z oliwkami.Makaron międzybrodzki tak samo jak makaron w zupie ten idealnie sprawdził się w sałatce..

Makaron ugotować al dente, resztę składników pokroić w kostkę.Wszystko razem wymieszać, doprawić i wymieszać z majonezem.



Oliwki Bulerias pochodzą z plantacji usytuowanych niedaleko Sewilli w Andaluzji (Południowa Hiszpania). Region ten uznany został przez światowych ekspertów jako idealny do uprawy najlepszych odmian oliwek Królewskich i Manzanilla. "Bulerías" oferuje pełny asortyment Oliwek, takich, jak: oliwki zielone i czarne: całe, drylowane i nadziewane. Produkty " Bulerias" oferowane są w opakowaniach o różnych rozmiarach i wzorach, tzn. od małych słoiczków dla klientów indywidualnych - detalicznych, aż do opakowań cateringowych o większej pojemności na potrzeby usług gastronomicznych.




Makaron Międzybrodzki 4 jajeczny składa się z mąki makaronowej pszennej, mąki semoliny z pszenicy durum , 4 świeżych jaj,wody i przyprawy kurkumy.Makaron podczas gotowania zwiększa dwukrotnie objętość,  zachowuje kształt i co najważniejsze nie skleja się..polecam..

Komentarze