Rosół i makaron Międzybrodzki


Parę dni temu dostałam  do przetestowania makaron Międzybrodzki ..Jedną paczkę [niecałą] zużyłam do rosołu..Makaron Międzybrodzki 5 jajeczny składa się z mąki makaronowej pszennej, mąki semoliny z pszenicy durum , 5 świeżych jaj,wody i przyprawy kurkumy.Makaron podczas gotowania zwiększa dwukrotnie objętość,  zachowuje kształt i co najważniejsze nie skleja się..polecam..A teraz zapraszam na zupkę.Co prawda moja zupka ugotowana była tylko na porcji rosołowej , ale była smaczna.




  • porcja rosołowa 
  • 2 marchewki 
  • 1 cebula (opalona w całości nad płomieniem kuchenki gazowej 
  • 1 por [biała część] 
  • sól 
  • liście laurowe 
  • ziele angielskie 
  • makaron 
Marchewkę obrać, cebulę opalić ,porcję rosołową umyć.Wszystkie składniki umieścić w dużym garnku i zalać wodą. Doprowadzić do wrzenia i zmniejszyć ogień do minimum .W trakcie gotowania zbierać "szumowiny".Doprawić w razie potrzeby.Makaron ugotować w osolonej wodzie, po ugotowaniu odcedzić i przelać zimną wodą.Makaron nałożyć na talerze, zalać rosołem .

Moja starsza córka uwielbia pomidorówkę, więc jest i pomidorowa, wystarczy tylko dodać koncentrat pomidorowy i śmietanę.

Komentarze

  1. nie znam tego makaronu, ale skoro dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tego makaronu nie znałam wcześniej , a jest dobry..mam jeszcze jedną paczkę do przetestowania..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.