Zrazy mielone owinięte w skórki z kurczaka

No i zdjęcia innego brak..tzn.miałam,ale przez przypadek usunęłam.Kotleciki mięsne owinięte w skórki z kurczaka i gotowane w wolnowarze..Takie "zrazy "można także upiec [ klik ]..ale , że ja i córka nie jemy nic smażonego, więc zrobiłam gotowane i była z tego wywaru zupka chrzanowa z tymi zrazikami.Takie zraziki nawet po ugotowaniu można podsmażyć na patelni.
  • skórki drobiowe
  • 50 dkg mięsa mielonego
  • 1 cebula
  • jajko 
  • sól, pieprz, wegeta
  • susz warzywny
Skórki wyczyścić , posypać przyprawami i odstawić do lodówki na 12 godzin.Do mięsa mielonego dodać jajko, pokrojoną cebulkę i doprawić do smaku. Dokładnie wyrobić, formować niewielkie kotleciki i nałożyć na kawałek skórki.Ciasno zawinąć w roladki i spiąć wykałaczką.Wodę z warzywami i przyprawami zagotować, dodać spięte zrazy i gotować [ ja gotowałam w wolnowarze [high 2 -4 lub low około 6 - 8 ].


Komentarze