Mięso na kanapki


Mięsko na kanapki...pyszne, bo zrobione samodzielnie w domu..Ja miałam mięsko już z solanki, więc nie dodawałam praktycznie już żadnych przypraw..tylko z wierzchu natarłam majerankiem wymieszanym z delikatem i mięsko już parzyłam praktycznie tego samego dnia, bo rano mięsko włożyłam do szynkowaru, a wieczorem już było gotowane...a jak dodajemy przyprawy to jednak mięso musi poleżeć w tych przyprawach ciut dłużej, aby przeszły smakiem.Ilość i rodzaj mięsa i przypraw wedle pojemności szynkowaru i gustu..u mnie jak już nie raz o tym pisałam .."na oko i wyczucie"..
  • kawałek dowolnego mięsa -szynki,schabu itp
  • dowolne przyprawy
Mięso natrzeć przyprawami , przełożyć do  szynkowaru. Zamknąć szynkowar i odstawić do lodówki na 2-3 dni.Następnie szynkowar wstawić do garnka wyłożonego ściereczką, zalać do 3/4 wysokości i parzyć przez około 90 minut od momentu, aż woda zawrze. Następnie zamknięty szynkowar wystudzić, a później włożyć do lodówki na ok 10 godzin.Po tym czasie mięso wyciągnąć z szynkowaru.Odwrócić do góry dnem i polać przez chwilę dno gorącą wodą[ mięso samo wyskoczy].

Komentarze