Kotlet schabowy



Te schabowe robiłam jakiś czas temu...na blogu jest już sporo przepisów na schabowe...ale za każdym razem jak je robię to staram się robić je inaczej...tym razem podpatrzyłam u Joli ..kiedyś robiłam podobne..w sumie obie wersje są smaczne..Użyłam przyprawy do kurczaka , mimo tego , że to nie był kurczak..ale czasem warto tak zrobić..

Mięso pokroić w plastry i rozbić tłuczkiem.Każdy plaster posypać przyprawami. Przełożyć do wysokiej miski. Rozbełtać 3 całe jaja z 2 łyżkami zimnej wody i zalać kotlety w misce, tak aby dostała się między plastry schabu i dokładnie je przykryła. Miskę przykryć talerzem i całość wstawić na co najmniej 2 godziny do lodówki.Następnie kotlety panierować w mące wymieszanej z bułką tartą i usmażyć.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.