Udka w sosie

Podobny przepis już jest na blogu..a mianowicie kurczak po papiesku..był tak smaczny, że musiałam zrobić powtórkę...ale zrobiłam ciut inaczej..tym razem miałam udka i je podsmażyłam , a potem piekłam razem z sosem i pieczarkami...do sosu dodałam ocet koperkowy [ pierwszy raz spotkałam się z takim octem -polecam]..i zamiast przecieru pomidorowego dałam sos cygański..i wyszło znów pyszne danie...

 Udka  umyć , natrzeć przyprawą i odstawić.Pieczarki, cebulę i paprykę pokroić w grubą kostkę i podsmażyć. Wodę, sos, cukier, maggi, ocet wymieszać.Udka podsmazyć na rozgrzanym oleju, przełożyć na blaszkę , dołożyć pieczarki, cebulę i paprykę, dolać sos i wymieszać. Piec do miękkości mięsa.




Komentarze

  1. Pycha! :)

    Wpadnij do mnie na łososia, lub fit frytki! :)
    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.