Klopsiki ...oszukane gołąbki

Kupiłam młodą kapustkę..była zupka ..zostało troszkę kapusty...i tak oto są ..a raczej były gołąbki- klopsiki....robię je co jakiś czas..ale tym razem bez koncentratu pomidorowego..i do mięsa dodałam troszkę chrzanu dla zaostrzenia smaku...pycha..ja w sumie za chrzanem nie przepadam..ale ten chrzan bywa u mnie częstym dodatkiem do różnych potraw i mięs..
Kilka słów o chrzanie ze strony producenta
WSP Społem Kielce zaostrza działania…a wszystko za przyczyną nowego produktu – Chrzanu Luksusowego. Rarytas ma spore szanse na rynkowy sukces. Wysoka zawartości korzenia chrzanu (aż 70 proc.) sprawia, że wyrób jest wysokiej jakości alternatywą dla wiodących w tej dziedzinie marek.


Nowy produkt kieleckiej spółdzielni otrzymuje się ze świeżych, pozbawionych skórki tartych lasek chrzanu, kwasów (ocet, kwasek cytrynowy), soli i cukru oraz dodatków spożywczych. Dzięki wysokiej zawartości korzenia chrzanu, bo aż 70 proc., produkt stanowi ciekawą propozycją z zachowaniem ceny adekwatnej do jego walorów jakościowych i smakowych. Dla porównania, konkurencyjne wyroby zawierają najczęściej od 50 do 60 proc. korzenia chrzanu.

Kapustę i cebulę drobno posiekać.Do mięsa dodać płatki ryżowe, kapustę,cebulę, ryż, jajka .Wymieszać,dodać bułki tartej tyle , aby można było formować kotlety, doprawić do smaku .Wymieszać i formować kotlety, obtoczyć w bułce tartej i usmażyć na oleju.Przełożyć do naczynia  z gotującą się wodą,  dodać marchewkę i przyprawy.Gotować do miękkości. .Na koniec dodać śmietanę i mąkę oraz bulionetkę.





Komentarze