Sałatka "kaczy żer"



Tą sałatkę robiłam w zeszły weekend..była cała micha...a ja ledwo co zdążyłam zrobić zdjęcie..
  • 6 ziemniaków
  • 3 marchewki
  • 4 jajka
  • 2 kwaśne jabłka
  • 4 ogórki kiszone
  • groszek konserwowy
  • kukurydza konserwowa
  • papryka konserwowa
  • majonez
  • 1 łyżeczka musztardy Develey
  • 1 łyżka śmietany
  • sól, pieprz
Ziemniaki, marchew i jaja ugotować.Ostudzone warzywa i jaja pokroić w drobną kostkę. Dodać pokrojone jabłko, ogórki .Groszek i kukurydzę, paprykę odcedzić z zalewy i dodać do pozostałych warzyw.Całość doprawić solą i pieprzem, dodać łyżeczkę musztardy, śmietanę ,majonez i wymieszać.

Komentarze

  1. Zabawna nazwa, nigdy się nie spotkałam, choć sałatki nie może zabraknąć na żadnej imprezie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwa na sałatkę. W przyszłości spróbuje zrobić.
    Zapraszam również do mojego katalogu stron i blogów gdzie za darmo można zareklamować swój blog.
    Pozdrawiam.
    www.wycinek.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowanie jakoś mi nie idzie, ale ten przepis jest i prosty i szybki ;) Udało mi się zrobić sałatkę i wyszła wyśmienicie :D
    Nie zawsze mam jednak tyle czasu, wtedy sięgam po sałatkę SEKO ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież to zwykła sałatka jarzynowa tyle ,ze z marynowaną papryką znana od kilkudziesięciu lat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.