Mini mazurki z masą kajmakową

Tutaj pisałam ,że  będą mini mazurki...i są...Jedna porcja z masą kajmakową..może być nawet z puszki..ja zrobiłam masę samodzielnie..Dekoracja ..dowolna..wedle gustu ..itp..
  • 70 g tartych migdałów BackMit
  • 30 dkg mąki 
  • 90 g cukru pudru
  • 20 dkg miękkiej margaryny
  • 2 żółtka
  • szczypta soli
  • masa kajmakowa
  • dodatki do dekoracji
Mąkę przesiać ,wymieszać z cukrem, dodać żółtka i margarynę .Szybko zagnieść kruche ciasto, schłodzić w lodówce .Następnie wykleić wysmarowane tłuszczem foremki do tartaletek. Na ciasto położyć folię aluminiową i wysypać na dno np. fasolę[nie wykładałam ani folii, ani fasolki..nakłułam ciasto widelcem].Piec w temp.190 stopni przez 15 potem zdjąć folię z fasolkami i dopiec ciasto.
Posmarować masą kajmakową i dowolnie udekorować.
Wielkanocne Smaki - edycja IVWielkanocne Smaki - edycja IV

Komentarze