Pianka jogurtowa

Kolejny zawieruszony przepis..ciasto..mhm..a raczej deser bez pieczenia...pyszny...łatwy do zrobienia...chociaż ja miałam z nim pewien problem..no może nie tyle problem..tylko za mało wolnego czasu ..i wyszło calkiem inaczej niż zaplanowałam..



  • 2 wafle tortowe [ 2 sztuki a nie 2 opakowania]
  • 2 duże jogurty naturalne
  • cukier do smaku [ dodany do jogurtu]
  • 3  galaretki [ każda inna]
  • polewa 
  • posypka do dekoracji
Galaretki rozrobić w 1 szklance wrzącej wody [ każdą osobno] i odstawić do ostygnięcia.Jeden jogurt wymieszać mikserem  z jedną tężejącą galaretką , a drugi jogurt z drugą galaretką.Jeden wafel tortowy wyłożyć np.do tortownicy [ miałam okrągłe wafle idealnie pasujące do wielkości tortownicy].Na wafel wylać jogurt wymieszany z galaretką i odstawić do zastygnięcia.Na zastygniętą piankę wylać tężejącą galaretkę [ bez jogurtu] i też odstawić do zastygnięcia.Na zastygniętą galaretkę wylać drugi jogurt z galaretką i znów  odstawić do zastygnięcia.Przykryć drugim waflem, polać polewą i dowolnie udekorować.Odstawić ponownie do lodówki do zastygnięcia.
U mnie  z braku czasu było inaczej...musiałam wyjść już z domu do pracy..a pierwsza pianka jogurtowa jeszcze dobrze nie zastygła ..więc wlałam drugą piankę z drugim jogurtem , dodałam trzecią galaretkę, która zastygła na dobre [ wymieszałam lekko widelcem] ..wszystko razem wymieszałam ..wstawiłam do lodówki..za kilka minut przykryłam waflem...i znów do lodówki..
Przypominam i zapraszam ..


Komentarze

  1. O kusicielko zrób mi taki:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie odwiedzisz to na pewno zrobię.

      Usuń
  2. Fajna propozycja. Jogurt ma być mały, czy duży?
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...jogurty mają byc duze...już poprawiłam w opisie.Pozdrawiam również.

      Usuń
  3. Uwielbiam ! Często podobny robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami nie robiąc czegoś ściśle według przepisu i tak wychodzi pyszna wariacja ;) Z chęcią spróbowałabym takiego deseru, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, czasem z takich zawirowań wychodzą najlepsze desery

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.