piątek, 17 stycznia 2014

Konkurs urodzinowy

Parę dni temu wspomniałam o konkursie...ale jakoś brak wolnego czasu nie pozwalał na napisanie postu...no , ale w końcu trza to zrobić...w sumie czasu do urodzin bloga [27.02.], bo z takiej okazji jest ten konkurs, jeszcze trochę jest...ale skoro mam już zapewnione nagrody, więc Was o tym informuję...



Blog będzie obchodził 3 urodziny ...więc i nagrody będą 3....Nagrody ufundował Pan Adam , który prowadzi dwa sklepy internetowe [tutaj i tutaj]..a oprócz sklepów prowadzi również bloga, gdzie można zobaczyć jego wspaniałe wypieki..W sklepach Pana Adama można zakupić drożdże,różnego rodzaju mąki, dodatki i gotowe mieszanki do wypieku chleba...ja już korzystałam z takich mieszanek, mąk itp..i naprawdę polecam...gotowe mieszanki do wypieku chleba są proste do wykonania...wystarczy dodać wodę ..zagnieść ciasto..i w sumie gotowe..a także można wyręczyć się automatem do wypieku do chleba...
Jeśli ktoś chce wypróbować takie mieszanki zachęcam do odwiedzenia sklepu i zakupów.....a także do mojego konkursu, gdyż Pan Adam zafundował 3 nagrody ..a dokładniej to będą 3  zestawy  (w każdym po 5 mieszanek chlebowych)..Panu Adamowi dziękuję ...a chętnych zapraszam do konkursu...Skoro do wygrania są mieszanki chlebowe..to i konkurs będzie związany z chlebem...Poproszę o przepis na ciekawy ..a może jakiś nietypowy przepis na chleb lub bułeczki.....może być [ ale niekoniecznie] dołączone zdjęcie....Ja wybiorę 3 przepisy , które mi się spodobają ...a jeśli wybór będzie trudny..poproszę o pomoc Pana Adama.
Przepisy można przysłać mailem [ bozena-1968@gazeta.pl] lub zostawiać w komentarzach pod tym postem..[ zdjęcia oczywiście wysłać mailem]...Zasad konkursu więcej nie ma..wystarczy przepis..ewentualnie dodatkowo zdjęcie...a czasu na to macie sporo..bo do 16 lutego...a 27 lutego podam wyniki...Czekam więc na Wasze propozycje..

8 komentarzy :

  1. Mieszanki sa znakomite, potwierdzam, używam ich już dość długo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na blogu..super chlebki wypiekasz..

      Usuń
  2. Na pewno wezmę udział jak znajdę chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie...czasu masz sporo..bo do 16 lutego..

      Usuń
  3. można zgłosić kilka przepisów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można...ale nagroda będzie za jeden wybrany przepis , a nie za kilka przepisów.

      Usuń
  4. nigdy jeszcze nie testowałam mieszanek chlebowych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.