Konkurs urodzinowy

Parę dni temu wspomniałam o konkursie...ale jakoś brak wolnego czasu nie pozwalał na napisanie postu...no , ale w końcu trza to zrobić...w sumie czasu do urodzin bloga [27.02.], bo z takiej okazji jest ten konkurs, jeszcze trochę jest...ale skoro mam już zapewnione nagrody, więc Was o tym informuję...



Blog będzie obchodził 3 urodziny ...więc i nagrody będą 3....Nagrody ufundował Pan Adam , który prowadzi dwa sklepy internetowe [tutaj i tutaj]..a oprócz sklepów prowadzi również bloga, gdzie można zobaczyć jego wspaniałe wypieki..W sklepach Pana Adama można zakupić drożdże,różnego rodzaju mąki, dodatki i gotowe mieszanki do wypieku chleba...ja już korzystałam z takich mieszanek, mąk itp..i naprawdę polecam...gotowe mieszanki do wypieku chleba są proste do wykonania...wystarczy dodać wodę ..zagnieść ciasto..i w sumie gotowe..a także można wyręczyć się automatem do wypieku do chleba...
Jeśli ktoś chce wypróbować takie mieszanki zachęcam do odwiedzenia sklepu i zakupów.....a także do mojego konkursu, gdyż Pan Adam zafundował 3 nagrody ..a dokładniej to będą 3  zestawy  (w każdym po 5 mieszanek chlebowych)..Panu Adamowi dziękuję ...a chętnych zapraszam do konkursu...Skoro do wygrania są mieszanki chlebowe..to i konkurs będzie związany z chlebem...Poproszę o przepis na ciekawy ..a może jakiś nietypowy przepis na chleb lub bułeczki.....może być [ ale niekoniecznie] dołączone zdjęcie....Ja wybiorę 3 przepisy , które mi się spodobają ...a jeśli wybór będzie trudny..poproszę o pomoc Pana Adama.
Przepisy można przysłać mailem [ bozena-1968@gazeta.pl] lub zostawiać w komentarzach pod tym postem..[ zdjęcia oczywiście wysłać mailem]...Zasad konkursu więcej nie ma..wystarczy przepis..ewentualnie dodatkowo zdjęcie...a czasu na to macie sporo..bo do 16 lutego...a 27 lutego podam wyniki...Czekam więc na Wasze propozycje..

Komentarze

  1. Mieszanki sa znakomite, potwierdzam, używam ich już dość długo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wezmę udział jak znajdę chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie...czasu masz sporo..bo do 16 lutego..

      Usuń
  3. można zgłosić kilka przepisów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można...ale nagroda będzie za jeden wybrany przepis , a nie za kilka przepisów.

      Usuń
  4. nigdy jeszcze nie testowałam mieszanek chlebowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalny i ciekawy konkurs. Powinni takie organizować regularnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.