Afrodyta



Przepis na to pyszne ciasto znalazłam tutaj..pyszny mięciutki biszkopt..lekko kwaskowata masa serowa,a do tego słodka i pyszna posypka ..nic dodać, nic ująć...i tylko brać się do roboty i robić to pyszne ciasto..polecam..

Do tego ciasta wykorzystałam proszek do pieczenia i śnieżkę firmy Wodzisław..Proszek do pieczenia jak to proszek ..wiadomo...potrzebny do pieczenia [ chociaż można biszkopt upiec i bez proszku, ale ja jeszcze takiego nie piekłam]..Śnieżka jest wykorzystywana jako dodatek do ciast lub owoców..wystarczy zmiksować ją z mlekiem lub śmietaną i już gotowe..
BISZKOPT
MASA SEROWA
POSYPKA
  • 1/3 kostki margaryny
  • 10 dag wiórków kokosowych
  • garść migdałów [ płatków migdałowych] 
  • 2 łyżki cukru
PONADTO 

Białka oddzielić od żółtek. Białka ubić z cukrem, pod koniec dodać łyżkę octu. Dalej ubijając dodawać po jednym żółtku, następnie obie mąki i proszek do pieczenia i miksować na najniższych obrotach.Ciasto wylać do formy wysmarowanej tłuszczem i wstawiamy do rozgrzanego  do 180 stopni piekarnika na około 30 minut.Po wystudzeniu ciasto przekroić na dwie części.
Galaretki rozpuścić w pół litra gorącej wody i odstawić do wystudzenia.
Ser biały utrzeć z cukrem,a następnie wlać zimną galaretkę i miksować do dokładnego połączenia.
W osobnym naczyniu ubić śmietanę ze "Śnieżką". Do ubitej śmietany wlać ser z galaretką i wymieszać mikserem. Wylać na jedną część biszkoptu i  przykryć drugą częścią ciasta .Posmarować dżemem .
Na patelni roztopić masło z cukrem,dodać kokos i migdały. Całość zrumienić na małym ogniu cały czas mieszając. Rozprowadzić na wierzchu ciasta posmarowanego dżemem. 







Komentarze

  1. Delikatne, takie piankowe ciasto Ci wyszło, aż mam ochotę, żeby się skusić. Ale najpierw muszę je upiec.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.