Mufiny z serem żółtym

Parę dni temu dostałam foremkę na mufinki firmy Wilton i jestem z niej bardzo zadowolona..piekłam już w niej brioszki a teraz zapraszam na mufinki z dodatkiem sera żółtego i musztardy..pyszne..mięciutkie..zrobię je jeszcze nie raz ,ale następnym razem dodam ciut więcej soli i może jakiś innych przypraw..te dzisiejsze były jak dla mnie mało słone..a może to zależy od musztardy...moja była delikatna..Przepis na te pyszne mufiny podpatrzyłam tutaj..z tej porcji wyszło mi 6 takich większych mufin i 6 mniejszych serduszek..
  • 22 dkg  mąki pszennej
  • 5 dkg mąki żytniej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ½ łyżeczki sody
  • 1 łyżeczka soli
  • 1 łyżka musztardy (jest bardzo delikatnie wyczuwalna ale konieczna do smaku)
  • 12 dkg sera cheddar startego na drobnych oczkach [ dałam ser gouda]
  • 15 dkg jogurtu greckiego [ dałam kefir]
  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • 125 ml mleka
  • 1 jajko
W jednej misce wymieszać składniki suche, a w drugiej mokre i ser żółty a następnie połączyć ze sobą i wymieszać łyżką.Nałożyć  ciasto do foremek na mufiny.[ ciasto jest dość gęste].Piec w piekarniku nagrzanym do 220 stopni przez około 20 minut.Studzić je na kratce.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.