Serek z ogórkiem i wafle Sonko



Serki topione są o różnych smakach..można również zrobić taki serek topiony w domu ..ale ja trochę się leniłam i zrobiłam ten serek z serka kupionego w sklepie..takie serki można zrobić z różnymi dodatkami..u mnie jest z kiszonym ogórkiem....ja zjadłam ten serek z waflami ryżowymi Sonko, ale można oczywiście i pieczywem..

  • 2 kostki sera topionego
  • 1 kiszony ogórek
  • sól,pieprz

Ogórek zetrzeć na tarce z dużymi otworami. Topiony ser utrzeć z ogórkiem, doprawić do smaku.
Zjeść np.z waflami ryżowymi Sonko.



 

Wafle ryżowe  z pestkami dyni wypiekane są z naturalnego ryżu brązowego z dodatkiem obłuszczonych pestek dyni i soli. Zawierają węglowodany złożone, które są najważniejszym i niezbędnym  źródłem energii w żywieniu człowieka. Nie zawierają glutenu, cholesterolu ani sztucznych dodatków smakowych oraz zapachowych. Są smaczną, lekką i pożywną przekąską idealną na każdą porę dnia dla każdego.

Komentarze