Serek topiony [ domowy]

Przepis znalazłam w jakiejś gazecie i musiałam wypróbować.. Drugim razem jak będę robić dodam więcej masła, [mój serek był strasznie gęsty i można było kroić nożem], albo przełożę do  innego pojemnika , aby można było do wyjąć i kroić w plastry..
  • 2 kostki twarogu 
  • 2 żółtka
  • 2 łyżki masła
  • 1 łyżeczka sody
  • sól  do smaku
  • cebula
Twaróg, sodę i sól wymieszać razem i odstawić na godzinkę. W tym czasie na maśle podsmażyć pokrojoną w drobną kostkę cebulkę[ można dodać paprykę].Gdy cebula zmięknie dodać twaróg i dokładnie wymieszać . Następnie dodać żółtka i podgrzewać na wolnym ogniu do uzyskania jednolitej konsystencji.Tak przygotowany serek przelać do pojemniczka i zostawić do ostygnięcia .

Komentarze

  1. serek topiony? ależ Ty jesteś kopalnią pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ilka_86 - smakuje podobnie do takiego kupionego w sklepie. a zależy także od dodatków, można dodać cebulkę , koperek ,itd..

    Trzcinowisko-dziękuję..

    basiaP- dużo mam różnych przepisów z gazet itd.. jak coś przypadnie mi do gustu to prędzej czy później muszę wypróbować... dużo czeka jeszcze w kolejce ale ostatnio mam braki czasu na pisanie..

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rodzina lubi serek to będę musiała spróbować zrobić. Świetny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno robiłam, ale mi nie wyszedł - zrobił się gorzki..., ale ja się nie poddam:). Zresztą zakładam, że wina leżała po stronie sera;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Avelina - spróbuj zrobić ,może posmakuje rodzince...

    Ania - być może to wina sera.Fajnie , że się nie poddajesz...Ja ostatnio tak miałam z wypiekami drożdżowymi , nie udawały się,ale się nie poddałam i okazało się , że to wina drożdży..

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ser smażony, kolejny raz mnie zaskakujesz z tymi serami. to też jest takie proste do przygotowania w domu? wow:)

    OdpowiedzUsuń
  7. goh.-a ja jeszcze sera nie smażyłam .. muszę nadrobić swoje zaległości.. a taki serek jest prosty do zrobienia...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.