Murzynkowe mufinki z cukinią

Oryginalny przepis to przepis na murzynka z brzoskwiniami,a ja zamiast brzoskwiń dałam cukinię w syropie i upiekłam w mufinkowej formie..i tak oto wyszły murzynkowe mufinki serduszka..
  • 2 szkl.mąki
  • 1/2 puszki brzoskwiń z puszki[dałam cukinię]
  • 1 i 1/4 szkl.cukru
  • 125 g masła
  • 5 jajek
  • 2 czubate łyżki kakao
  • 30 g oliwy
  • 1/3 szkl.wody
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
Masło, cukier i kakao rozpuścić, dodać olej i wodę.Ostudzić.Do masy dodawać kolejno żółtka oraz mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i ubitą na sztywno pianę.Ciasto przełożyć do wysmarowanej tłuszczem i wysypanej bułką tartą podłużnej  foremki [u  mnie foremka na mufiny].Na wierzch ułożyć pokrojone brzoskwinie[u mnie cukinia].Piec około minut w temp.180 stopni.

Komentarze