Ekstrakt kawowy


Pewna pani Agnieszka widząc ekstrakt cytrynowy zapytała, czy można zrobić inne ekstrakty np. kawowy ..i ja długo nie czekając od razu zakasałam rękawy i ostro wzięłam się do roboty..a roboty przy tym ekstrakcie co nie miara..trzeba przyszykować słoiczek lub buteleczkę ..umyć..wsypać ziarenka kawy, wlać wódkę i zakręcić ..odstawić w ciemne miejsce..uff..i w końcu gotowe..

  • kawa ziarnista
  • wódka
Kawę wsypać do słoiczka , zalać wódką i odstawić w ciemne miejsce.


Przepis dodaję do akcji Kawa..i co dalej?

                                                          Kawa... i co dalej?

Komentarze

  1. Rzeczywiście trzeba się napracować ;) ale warto, dziękuję za wykonanie eksperymentu :)

    Pewna pani Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo..muszę jeszcze jeden eksperyment zrobić..a jak zrobię to dam znać..pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.