Rabarbarowiec do góry nogami



Pyszne ciasto..ale na drugi raz rabarbar wymieszam z ciastem..
Przypominam i zapraszam również do  konkursu .
  • 5 łodyg rabarbaru
  • 1 szkl. mąki
  • 2/3 szkl. cukru
  • 4 jajka
  • 4 łyżki oliwy
  • 1 cukier waniliowy
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 4 łyżki masła
  • masło i bułka tarta[ do posypania foremki]
  • 2 łyżki cukru pudru
Rabarbar obrać i pokroić w drobną kostkę.Jajka , cukier i cukier waniliowy zmiksować na gładką masę, dodać mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia,  na koniec dodać olej i dokładnie wymieszać. Keskówkę [u mnie silikonowa foremka z kominkiem do babki] wysmarować masłem, oprószyć bułką tartą [ja nie smarowałam] , ułożyć rabarbar i wylać ciasto.Piec około 40 minut w temp.180 stopni.Gdy ostygnie odwrócić do góry nogami i posypać cukrem pudrem.

                        Co mamy dla mamy? Dzień Matki 2012Szybkie ciasta - czyli RATUNKU GOŚCIE!!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.