Dulce de leche II


Robiłam już dulce de leche ,ale tym razem zrobiłam  z innego przepisu..Jakiś czas temu wyczytałam ,że dodatek sody , a nawet proszku do pieczenia [ z proszkiem nie robiłam jeszcze] sprawia ,że dulce de leche jest ciemniejsze...Z tego przepisu robiłam już dwa razy i z podwójnej porcji...

  • 0,75 litra mleka
  • 30 dkg cukru
  • 3 łyżki ekstraktu waniliowego
Wszystkie składniki przełożyć do garnka i gotować aż masa zgęstnieje, co jakiś czas mieszając .
Przepis dodaję do akcji Domowy wyrób.

Komentarze

  1. Domowe dulce do leche jest pycha! Chyba pora znowu zrobić słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paluszkiem zagarniam na spróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. od-kuchni - oj tak jest pyszne..ja muszę też znów zrobić...

    kuchennefascynacje- możesz nawet dwoma paluszkami...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.