Domowe batoniki Bounty


Pyszne kuleczki dla osób uwielbiających kokos ..Ja do tych osób zaliczam się, ale mój mąż stwierdził, że są dobre , ale jak dla niego to za dużo wiórków...


Mleko przelać do garnka , zagotować na bardzo małym ogniu cały czas mieszając .Po zagotowaniu zdjąć z ognia i dodać wiórki kokosowe .Dokładnie wymieszać i odstawić do wystudzenia .Z masy formować wałeczki lub kuleczki.Gotowe kuleczki oblać roztopioną w kąpieli wodnej czekoladą ( do czekolady dodać  olej).Oblane kulki układać na tacy wyłożonej papierem do pieczenia .Schłodzić i przechowywać w lodówce.



W trakcie oblewania kulek czekoladą i układania na tacy przyszedł mi do głowy pomysł , aby czekolada nie przyklejała się do papieru...
Kulkę nadziałam na wykałaczkę i oblałam czekoladą , a następnie wykałaczkę wbijałam w jabłko..a nadmiar czekolady ściekał po jabłku na talerzyk...
Przepis dodaję do akcji Domowy wyrób.  

Komentarze

  1. Uwielbiam wszystko z kokosem...a Twój batonik wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież najpyszniej, gdy jest mnóstwo wiórków:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wiórków nigdy za wiele, więc biorę przepis na domowe Bounty bez gadania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam podobne, są naprawdę znakomite :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.