Grzyby ala ryby

Były skrzydełka w occie , a teraz pora na pieczarki..
  • 1 kg pieczarek średniej wielkości
  • 3 średnie cebule
  • 3 ogórki konserwowe
  • 2 jajka
  • sól
  • pieprz
  • olej do smażenia
  • Vegeta (czerwona)
Zalewa:
  • 4 szklanki wody
  • 12 łyżek octu
  • 6 łyżek cukru
  • 6 łyżek ketchupu
  • 1 słoik koncentratu
  • 1 łyżka soli
  • pieprz ziarnisty
  • ziele angielskie
  • liść laurowy
Pieczarki po wycięciu nóżek (używamy samych kapeluszy) należy panierować w przygotowanym wcześniej jajku przyprawionym Vegetą, solą i pieprzem oraz w bułce tartej i smażymy na gorącym oleju na złoty kolor.
W międzyczasie gotujemy zalewę z podanych składników.
Usmażone grzyby przekładamy jak niżej:
I warstwa - grzyby,
II warstwa - surowa, pokrojona w plastry cebula
III warstwa - grzyby
IV warstwa - ogórki konserwowe pokrojone w plasterki
Następnie tak przygotowane pieczarki zalewamy gorącą zalewą, po wystygnięciu przekładany w chłodne miejsce najlepiej do lodówki.  Najlepiej smakują na drugi dzień.


Komentarze

  1. zaciekawiasz mnie Bożenko swoimi przepisami. Czasami robisz rzeczy które się jada na codzień a do głowy by mi nie przyszło że można samemu zrobić, a czasem są to przepisy o których nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się jeszcze nie raz zaskoczyć . no mam taką nadzieję że zaskoczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak robię i są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.