Domowy paprykarz szczeciński

Od dawna wiadomo, że co się zrobi samemu w domu zawsze lepiej smakuje..i tak też smakował paprykarz..już kiedyś podobny robiłam, tym razem dodałam jeszcze marchewkę .
  • 2 makrele wędzone
  • 100 g ryżu
  • 2 -3 cebule
  • 2-3 marchewki
  • przecier pomidorowy (80g)
  • 1/2 łyżeczki pomidorów mielonych Skworcu
  • sól, pieprz, wegeta
Ryż gotować około 15 minut .Cebule i marchewki obrać,cebulę pokroić w półplasterki , a marchewkę zetrzeć na tarce. Podsmażyć na rozgrzanym oleju, po czym podlać wodą , dodać koncentrat, pomidory i przyprawy.Dusić do miękkości warzyw. Wszystkie składniki połączyć ze sobą i dokładnie wymieszać. Doprawić w razie potrzeby.

Komentarze

  1. Wszystko co w domu zrobione jest najlepsze, taki paprykarz również

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, zachwyciłaś mnie tym paprykarzem, muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.