Paprykarz szczeciński

Paprykarz szczeciński - można kupić ,ale zrobiony w domu jest o wiele lepszy.
  • 1 duża makrela wędzona
  • 100 g ryżu 
  • 1 cebula
  • 1 łyżka oliwy 
  • przecier pomidorowy(80g)
  • sól
  • pieprz
Ryż gotować około 15 minut .Makrele obrać i pozbawić ości.Ryż dodać do makreli.W tym czasie rozgrzać patelnie,dodać 1 łyżkę oliwy,gdy olej się rozgrzeje dodać cebulę.Smażyć,aż cebula  się zeszkli i dodać przecier pomidorowy.Doprawić sola,pieprzem i dodać około 2-3 łyżki oliwy .


Komentarze

  1. Niesamowite.. tyle tego zjadam w puszkach (przeważnie w pracy) ale nigdy mi nie przyszło do głowy samej zrobić.
    Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie, że znalazłam ten przepis:). tak mi się marzy paprykarz, ale mam opory przed tym zapuszkowanym.Napewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.