Szarpaniec na kakaowym biszkopcie


Takie ciasto..tzn,podobne.. już jest na blogu tutaj..Jak pisałam wcześniej ..takie ciasto za każdym razem jest inne w zależności od dodatków. To jest na kakaowym biszkopcie..a dokładniej na jednej z trzech jego części..
  • spód biszkoptowy kakaowy
  • 3/4 litra śmietany
  • 1 galaretka
  • 1/2 szkl.cukru
  • 2 łyżki żelatyny
  • maliny
  • rodzynki
  • żurawina suszona
  • kawałki  biszkoptu
Galaretkę rozpuścić we wrzącej wodzie i zostawić do zastygnięcia.Biszkopty pokroić w kawałki.Śmietanę osłodzić i ubić, dodać rozpuszczoną w 2 łyżkach wody żelatynę i wymieszać.Dodać maliny, biszkopty , rodzynki i żurawinę.Wymieszać i wylać na kakaowy biszkopt ułożony w tortownicy.Zalać tężejącą galaretką.Odstawić do zastygnięcia.


Komentarze

  1. Akurat dotarłam do niego w moim zeszyciku i zastanawiałam się czy robić czy odpuścić.
    Jednak wygląda tak smakowicie, że zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dość często robię takie ciacho...można dodawac do niego co dusza zapragnie..

      Usuń
  2. fajne ciasto, i za każdym razem może być inne:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.