Bigos z cukinii i fasolki szparagowej

Kolejne danie z fasolką szparagową..coś w rodzaju bigosu..wyszło pysznie, chociaż ja za długo gotowałam cukinię..["zagapiłam się"].
Przypominam i zapraszam do konkursu.
  • 1 cukinia 
  • 2 marchewki 
  • 50 dkg fasolki szparagowej 
  • 2 cebule 
  • 30 dkg kiełbasy 
  • 2 łyżki koncentratu pomidorowego 
  • oliwa 
  • liść laurowy 
  • ziele angielskie 
  • sól, pieprz, słodka papryka w proszku
Z cukinii usunąć pestki, miąższ pokroić w małą kostkę, marchewkę pokroić w talarki.Cebulę pokroić w cienkie półplasterki, smażyć na oleju, aż lekko się zeszkli, dodać pokrojoną kiełbasę i razem chwilkę podsmażyć.Oczyszczoną i pokrojoną fasolkę ugotować do miękkości razem z marchewką i cebulą.W osobnym naczyniu udusić cukinię, dodać do wody przyprawy. Cukinia powinna być jędrna, nie może się rozpadać .Cukinię odcedzić i dodać do pozostałych warzyw, dodać koncentrat i chwilkę razem poddusić.Doprawić do smaku według własnych upodobań.    
                        Warzywa strączkowe - edycja letnia

Komentarze

  1. pięknie wygląda :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) jesteś boska;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.