Rogaliki migdałowe


Były już maślane rogaliki , a teraz migdałowe...


  • 45 dkg mąki
  • 1 kostka margaryny
  • 15 dkg mielonych migdałów lub mielonych orzechów
  • 15 dkg cukru
  • 1 paczka cukru waniliowego
  • 1 jajko

Ze składników zagnieść ciasto, włożyć na ok 20-30 minut do lodówki, ręcznie wałkować malutkie rogaliki, ok 4 cm. Ja piekłam w specjalnej formie do rogalików.Piec ok 30 minut w temperaturze 160 stopni.Można obtaczać w cukrze pudrze wymieszanym z cukrem waniliowym. 
Przepis dodaję do akcji Ciasteczka tu i tam. 

Komentarze

  1. kuchenne fascynacje- dziękuję...a pyszne są naprawdę..

    Duś- oj smak jest super ..następnym razem spróbuję z wiórkami kokosowymi..

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci szczerze Bożenko, że nic mi tak nie smakowało jak maślane rogaliki. Jak je zrobiłam to z całej partii udało mi się załapać jedynię na połówkę tego wypieku :)
    Z migdałami jeszcze nie robiłam, ale czemu nie ?.. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.