Żeberka z multicookera

Zawieruszony przepis na żeberka z multicookera.Od kiedy mam thermomiksa, prawie wszystkie inne urządzenia poszły w zapomnienie i już ich nie używam,czasem wyciągnę z szafki wolnowar i coś tam w nim upitraszę,ale to już sporadycznie.Thermomiks , nawet jeśli nie jest to oryginał bo ja akurat mam Hoffena to i tak bardzo ułatwia pracę w kuchni i już nie potrzebuję innego sprzętu.
  • 1 kg żeberek wieprzowych 
  • 3-4 ząbki czosnku
  • 2 duże cebule
  • 3 łyżki oleju
  • sól,grubo zmielony pieprz
  • 1 łyżeczka słodkiej mielonej papryki
  • liście laurowe, ziele angielskie
  • 450-600 ml lekko słonego bulionu, np. warzywnego
  • majeranek
  • susz warzywny
  • 1 łyżka mąki pszennej

Żeberka podzielić na kawałki po 2 kostki. Umieścić w dużej misce, natrzeć olejem, obłożyć pokrojoną w piórka cebulą i plasterkami czosnku, dodać ziele i liść. Odstawić na noc w zimne miejsce. Z żeberek usunąć kawałki marynaty, natrzeć dobrze solą i pieprzem. Żeberka lekko podsmażyć na patelni, przełożyć do misy multicoockera, dodać przyprawy, zalać bulionem. Dusić około 2 godziny.Na koniec wlać przez sitko 1 łyżkę mąki rozrobioną w 1/2 szklanki wody, wymieszać dokładnie, ewentualnie doprawić.




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jaka temperatura? Jaki czas? i jaki Multicooker "REDMOND" "18 w 1" "PHILIPS" c zy jeszczed jakiś inny.

      Usuń
  2. Wow wyglądają potwornie smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.