Sernik gotowany

Przepis na taki sernik znalazłam tutaj,ale zrobiłam ciut inaczej, tzn.tak samo tylko podwoiłam ilość budyniu i mleka bo jakoś miałam wątpliwości czy 1 budyń wystarczy i czy nie będzie za rzadki, no i dobrze zrobiłam, że dałam 2 budynie.U mnie są budynie wiśniowe, bo akurat takie miałam w domu,ale można dać dowolne.
  • 1 kostka masła
  • 1 szkl.cukru
  • 1 kg twarogu [ dałam z wiaderka]
  • 2 jajka
  • 2 budynie [ u mnie wiśniowe]
  • 10 łyżek mleka
  • herbatniki
W garnku rozpuścić masło z cukrem.Budyń wymieszać z mlekiem.Do rozpuszczonego masła dodać twaróg, jaja i budyń wymieszany z mlekiem.Gotować na małym ogniu często mieszając.Od momentu bulgotania gotować jeszcze około 1 minuty. Blaszkę wyłożyć papierem,ułożyć herbatniki , na herbatniki wylać masę serową i przykryć herbatnikami lekko wciskając w ser.Polać polewą i odstawić do lodówki .

Komentarze