Kotlety warzywne

Coś bezmięsnego, kotlety warzywne czyli ziemniaczane z dodatkiem mieszanki meksykańskiej Hortex , w skład której wchodzą papryka, kukurydza, fasolka szparagowa zielona, groszek, cebula , fasola czerwona..Jedno opakowanie a kilka różnych warzyw.  Ja dodatkowo dodałam jeszcze marchewkę startą na tarce .Takie kotleciki można podać z dowolnym sosem , u mnie akurat to sos beszamelowy.
Ziemniaki [ nieobrane ] i marchewkę ugotować , następnie obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach.Cebulę pokroić w drobną kostkę i zeszklić.Do startych ziemniaków dodać startą marchewkę, zeszkloną cebulkę i mieszankę meksykańską Hortex [ warzywa kilka minut podgotowałam].Dodać jajka, przyprawy, posiekany koperek i wymieszać.Formować kotleciki [ w razie potrzeby można dać odrobinę bułki tartej] , obtoczyć w bułce tartej i usmażyć z obu stron.Podawać z dowolnym sosem.
Wiosenny konkurs od Matki Natury

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.