Bigos z cukinii

Taki szybki i smaczny obiadek.
  • 2 kg cukinii 
  • 2-3 marchewki
  • 1 cebula
  • 0,5 kg kiełbasy 
  • 5 łyżek koncentratu pomidorowego
  • 200 ml wody
  • 3 łyżki oliwy
  • sól, pieprz
  • listek, ziele
  • papryka słodka, ostra
Marchewkę obrać i zetrzeć na tarce.Cebulę pokroić w kostkę lub piórka.Cebulę lekko zeszklić na oleju, dodać marchewkę i smażyć razem około 2 minuty, następnie dodać pokrojoną kiełbasę. Cukinię umyć i zetrzeć na tarce o grubych oczkach i dodać od smażonej warzyw z kiełbasą.Całość zalać koncentratem wymieszanym z wodą oraz przyprawy. Dusić na małym ogniu do momentu, aż warzywa będą miękkie .

Komentarze

  1. zrobiłam......cos pysznego....dla mnie i mojego meza rewelacja
    polecam, warto zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że posmakowało.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. ja dałam jeszcze pieczarki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.