Zupa gołąbkowa z kapustą kiszoną

Zupa gołąbkowa...robiłam już nie raz, za każdym razem inaczej...ale jak do tej pory nie wstawiłam żadnego przepisu..Więc dziś dla odmiany jest gołąbkowa i to całkiem inaczej niż zawsze...bo wcześniej robiłam z kapustą białą, pekińską lub włoską, z ryżem, kaszą itd [ muszę w końcu chyba pouzupełniać przepisy i dodać tu na bloga ]..a tym razem zaszalałam i dałam kapustę kiszoną..Ja swoją zupkę gotowałam [a raczej to ona sama się gotowała ]w wolnowarze.Po prostu wszystkie składniki wrzuciłam do misy wolnowaru, wymieszałam, ustawiłam wolnowar i poszłam spać, a rano zupka była już gotowa.
  • 0,5 kg kapusty kiszonej
  • 50 dkg mięsa mielonego 
  • 10 dkg ryżu 
  • koncentrat pomidorowy
  • bulion lub rosół
  • susz warzywny 
  • 1 łyżeczka słodkiej papryki 
  • 1 łyżeczka ostrej papryki 
  • sól, pieprz do smaku
Do garnka wolnowaru  wlać rosół, dodać kapustę kiszoną, mięso mielone, ryż , koncentrat pomidorowy, susz warzywny i przyprawy.Wymieszać, ustawić wolnowar .Moja zupka była robiona wieczorem, a rano była już gotowa do jedzenia.

Komentarze